תמיכה מפתיעה • הרב שלום ארוש: "אני מתחנן, תפעלו למען ש"ס"

גואל ועקנין 1 Comment on תמיכה מפתיעה • הרב שלום ארוש: "אני מתחנן, תפעלו למען ש"ס"
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מישהו בש"ס כנראה עבד היום קשה. הערב (שלישי) פרסם מנהיג בחסידות ברסלב, הרב שלום ארוש כתב תמיכה לתנועת ש"ס – זאת לאחר שקודם לכן פרסם גם האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא תמיכה בתנועה.

במכתבו הערב כתב הרב ארוש "אל אחינו בית ישראל, זה לי עשרות בשנים שזכיתי להתקרב ולקרב את לבבות אחינו בני ישראל אצל תורת רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב זיע"א ולהביא בפניהם את עיקרי האמונה בו יתברך בתמימות ובפשיטות".

כמו"כ מתייחס הגר"ש במכתבו על כך שתמיד בחר שלא לתמוך בפומבי בנושא הבחירות אך עתה עת צרה היא. "ומאז ומעולם לא הבעתי את דעתי האישית בענייני בחירות ומחלוקת וכדו', כל זאת בשביל להצליח לאחד את כלל נשמות ישראל ולקרב אותם איליו יתברך, כי עלי ידי שלא נכנסים בעניינים כאלה אזי אפשר להשפיע יותר".

"אבל זכינו שבדור האחרון עשה איתנו הקב"ה חסד חינם ושלח לנו מלאך המושיע מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שנטל על עצמו את כל עניני הנהגת הציבור ברוחניות ובגשמיות והקים את התנועה הקדושה תנועת ש"ס אשר הרימה מעפר את בני עדות המזרח בהקמת תלמודי תורה ומוסדות תורה ובסיוע לחלשים. אשר מי יכול לתאר את בני עדות המזרח בלי תנועת ש"ס, ומרן זצוק"ל דיבר עמנו כמה וכמה פעמים על חשיבות המפעל הקדוש הזה ומי יבא אחר המלך".

במכתבו חורץ הגר"ש "על כן אמרתי בדעתי לא עת לחשות ובאתי בזאת לבקש ולהתחנן מאת אחינו בית ישראל לפעול ככל יכולתם למען רשימת ש"ס בבחירות לכנסת כפי רצונו הקדוש והטהור של מרן ולמען המשכת מפעליו הגדולים, לא את דעתי אני אומר אלא את מה ששמעו אוזני ממרן זצוק"ל שבנפשו היה הצלחת התנועה הקדושה. וכל העוזרים והמסיעייים תבוא עליהם ברכת ה אכי"ר.

האם תנועת ברסלב תתגייס בהמוניה למען התנועה הספרדית?, ימים יגידו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים